Týmová práce je důležitá a vstup do cechu přináší celou řadu výhod.
K vytvoření cechu budete potřebovat 10 zlaťáků a název cechu. Poté se vám zpřístupní obrazovka cechu (viz výše).
Úplně nahoře vidíte název svého cechu, v levém horním rohu potom umístění cechu v síni slávy a jeho věhlas (součet bodů věhlasu všech členů cechu).
Na levé straně vidíte míru postupu ve třech charakteristikách cechu.
K vytvoření cechu budete potřebovat 10 zlaťáků a název cechu. Poté se vám zpřístupní obrazovka cechu (viz výše).
Úplně nahoře vidíte název svého cechu, v levém horním rohu potom umístění cechu v síni slávy a jeho věhlas (součet bodů věhlasu všech členů cechu).
Na levé straně vidíte míru postupu ve třech charakteristikách cechu.
Pevnost:
Maximální možný počet členů vašeho cechu. Po vytvoření cechu začínáte s 10 místy (vy plus 9 dalších hráčů).
Tuto charakteristiku můžete kliknutím na tlačítko plus rozšířit. Cena se zobrazuje na dalším řádku.
Maximální možný počet členů cechu je 50.
Poklad:
Rozšířením této charakteristiky získáváte procentuální bonus ke zlaťákům získaným za plnění úkolů a za práci v městské stráži.
Zvýšení je možné provést celkem 50krát až do maximální hodnoty 100 %.
Instruktor:
Podobně jako tomu je u "Pokladu", tato charakteristika zvyšuje množství zkušeností získaných za plnění úkolů.
Zvýšení je možné provést celkem 50krát až do maximální hodnoty 100 %.
Maximální možný počet členů vašeho cechu. Po vytvoření cechu začínáte s 10 místy (vy plus 9 dalších hráčů).
Tuto charakteristiku můžete kliknutím na tlačítko plus rozšířit. Cena se zobrazuje na dalším řádku.
Maximální možný počet členů cechu je 50.
Poklad:
Rozšířením této charakteristiky získáváte procentuální bonus ke zlaťákům získaným za plnění úkolů a za práci v městské stráži.
Zvýšení je možné provést celkem 50krát až do maximální hodnoty 100 %.
Instruktor:
Podobně jako tomu je u "Pokladu", tato charakteristika zvyšuje množství zkušeností získaných za plnění úkolů.
Zvýšení je možné provést celkem 50krát až do maximální hodnoty 100 %.
Uprostřed obrazovky je zobrazen popis vašeho cechu.
Tento popis může měnit pouze vůdce cechu (hráč s korunkou před jménem).
Tip: Ostatní hráči si mohou váš cech zobrazit tak, že na něj kliknou v síni slávy cechů. Také si mohou přečíst zadaný popis. Popis můžete také rozdělit tak, že do textového pole napíšete ///. Veškerý text před /// mohou číst pouze členové daného cechu. Vše za touto značkou bude viditelné pro všechny hráče.
Příklad:
Cechu: Důležitá informace o…
///
Zdravíme, potřebujeme pár zdatných a aktivních hrdinů. Určitě mi napište!
První část bude viditelná pouze pro členy cechu, druhá část i pro další hráče, kteří si zobrazí přehled vašeho cechu!
Tip: Ostatní hráči si mohou váš cech zobrazit tak, že na něj kliknou v síni slávy cechů. Také si mohou přečíst zadaný popis. Popis můžete také rozdělit tak, že do textového pole napíšete ///. Veškerý text před /// mohou číst pouze členové daného cechu. Vše za touto značkou bude viditelné pro všechny hráče.
Příklad:
Cechu: Důležitá informace o…
///
Zdravíme, potřebujeme pár zdatných a aktivních hrdinů. Určitě mi napište!
První část bude viditelná pouze pro členy cechu, druhá část i pro další hráče, kteří si zobrazí přehled vašeho cechu!
Pod popisem je zobrazen účet vašeho cechu.
Na pravé straně najdete seznam členů.
Členové jsou zobrazeni v pořadí, v jakém byli přizváni.
Barevné odlišení jmen členů:
Šedá: tento člen byl pozván, ale není aktivním členem - dosud pozvánku nepřijal.
Oranžová: aktivní člen, který je momentálně offline.
Žlutá: aktivní člen, který je momentálně online.
Symboly hodností v rámci cechu u jmen členů:
Korunka: vůdce cechu
Medaile: důstojník
Smajlík: běžný člen
Práva vůdce cechu:
- smí měnit popis cechu,
- smí pozvat a vyloučit členy,
- smí jmenovat důstojníky,
- smí nakupovat rozšíření charakteristik cechu,
- smí předat svou pozici vůdce jinému členovi.
Práva důstojníků:
- smí pozvat a vyloučit členy
- smí nakupovat rozšíření charakteristik cechu.
Tip: Pokud vůdce opustí cech, aniž by předtím stanovil nového vůdce, stává se vůdcem cechu automaticky důstojník, který je nejdéle ve službě.
Pokud v cechu žádný důstojník není, stává se novým vůdcem osoba z pozice č. 2 na seznamu členů.
Níže vidíte 5 tlačítek.
1. Pozvat - kliknutím na toto tlačítko můžete pozvat nové hráče (pokud je tlačítko zašedlé, máte již maximální aktuálně možný počet členů).
2. Zobrazit profil - můžete si přečíst profil hráče zvýrazněného v seznamu členů.
3. Vyloučit - vyloučíte z cechu hráče zvýrazněného v seznamu členů.
4. Důstojník - udělíte nebo odeberete hráči zvýrazněnému v seznamu členů důstojnická práva.
5. Vůdce - předáte svá práva vůdce cechu hráči zvýrazněnému v seznamu členů (z vás se tak stane důstojník).
Ve spodní části obrazovky se nachází chat cechu.
Chcete-li napsat zprávu, klikněte na řádek chatu. Napsanou zprávu odešlete pomocí klávesy Enter.
Pokud zrovna nemáte otevřenou obrazovku cechu a v chatu cechu se zobrazí nová zpráva, objeví se v hlavní nabídce tlačítko cechu.
VÁLKY CECHŮ
Na levé straně jsou mezi vylepšeními cechu a chatem dvě ikony: meč (zaútočit na jiný cech) a štít (bránit vlastní cech proti jinému, útočícímu cechu).
Vůdce cechu může kliknutím na ikonu meče kdykoliv iniciovat útok, zatímco ostatní členové mohou na tuto ikonu kliknout až poté, co vůdce cechu zavelel k útoku. Na ikonu štítu je možné kliknout až tehdy, když se na váš cech někdo chystá zaútočit.
Ikona meče plní dvě funkce:
Vůdce cechu:
Po kliknutí na meč se zobrazí síň slávy. V ní si můžete vybrat protivníka a také zde vidíte, na které cechy momentálně někdo útočí (oranžová barva), a na které tudíž nemůžete zaútočit vy. Po navštívení stránky cechu zvoleného protivníka zahájíte útok opětovným kliknutím na ikonu meče.
Ostatní členové cechu:
Datum a čas útoku najdete pod popisem svého cechu. Mezi vyhlášením války a samotným útokem je čekací doba 10 hodin. Po kliknutí na meč můžete táhnout do boje (a připojit se tak ke spřáteleným hrdinům ze svého cechu). Bitvy se můžete účastnit, pouze pokud jste kliknuli na meč.
Ikona štítu:
Pokud se na váš cech chystá zaútočit jiný cech, zobrazí se datum a čas útoku pod popisem cechu. V průběhu deseti hodin se mohou členové cechu kliknutím na štít rozhodnout, že se dobrovolně zúčastní obrany cechu. Obrany svého cechu se účastní všichni jeho členové, ovšem ti, kteří kliknuli na štít, bojují se 100 % své výdrže, zatímco členové, kteří na tuto ikonu nekliknuli, mají do nadcházející bitvy k dispozici pouze 50 % své výdrže.
Barevné odlišení členů cechu:
Cech neválčí:
průhledná šedá - pozvaný člen
tmavě žlutá - aktivní člen, momentálně offline
zlatá - aktivní člen, momentálně online
Cech válčí:
průhledná tmavě červená - pozvaný člen
tmavě červená - aktivní člen, momentálně offline a nepřipravený na válku
jasně červená - aktivní člen, momentálně online a nepřipravený na válku
tmavě žlutá - aktivní člen, momentálně offline a připravený na válku
zlatá - aktivní člen, momentálně online a připravený na válku
Obecné informace :
Jak útočící, tak I bránící se cech si mohou zobrazit datum a čas útoku. Máte dokonce I přehled o tom, kteří členové cechu jsou připraveni bojovat (podle barev, které se zobrazí po najetí myší).
Během příprav na válku (deset hodin) nemůže útočící cech vyhlásit válku jinému cechu a na bránící se cech nemůže útočit již nikdo další.
Na útočící cech nicméně mohou zaútočit jiné cechy a bránící se cech může vyhlásit válku jinému cechu. Ve zkratce: Každý cech smí v jednu chvíli pouze jednou útočit a pouze jednou se bránit.
Náklady na války cechů:
Válka není nikdy laciná. Každý útok stojí zlaťáky z pokladu cechu. Konkrétní náklady se odvíjejí od úrovně pevnosti bránícího se cechu.
Vůdce cechu si může konkrétní náklady ve hře prohlédnout po najetí kurzorem myši na ikonu meče zvoleného cechu.
Jakmile nadejde čas útoku (uplyne deset hodin), začne válka. V každém kole spolu bojují dva hrdinové (z každého cechu jeden). Pořadí bojovníků je odvozeno od jejich aktuální úrovně - čím vyšší úroveň, tím později přicházejí na řadu. Vítěz každého kola čelí dalšímu bojovníkovi z druhého cechu se zbytkem svých životů. Boj končí, jakmile některému z cechů dojdou bojovníci.
Zobrazení animace boje lze zrušit kliknutím na tlačítko "Přeskočit". Potom se vám zobrazí závěrečná obrazovka bitvy. Každý člen cechu si může bitvu zobrazit pouze jednou (kliknutím na tlačítko "Cech"), pokud nebyl na obrazovce cechu již při začátku bitvy. V takovém případě se animace bitvy spustí automaticky.
Vítězství ve válce cechů:
Útočící strana:
V případě vítězství získává útočník věhlas (v závislosti na rozdílu věhlasu obou cechů). Množství získaných zkušeností se odvíjí od věhlasu druhého cechu. Pokud útočící strana válku prohraje, ztrácí její cech část svého věhlasu.
Bránící se strana:
V případě odražení útoku získává cech věhlas (v závislosti na rozdílu věhlasu obou cechů). Pokud bránící se strana válku prohraje, ztrácí její cech část svého věhlasu.
Po válce cechů:
Po válce cechů musí cech 90 minut odpočívat. Až po uplynutí těchto 90 minut lze zaútočit na další cech.
Vůdce cechu může kliknutím na ikonu meče kdykoliv iniciovat útok, zatímco ostatní členové mohou na tuto ikonu kliknout až poté, co vůdce cechu zavelel k útoku. Na ikonu štítu je možné kliknout až tehdy, když se na váš cech někdo chystá zaútočit.
Ikona meče plní dvě funkce:
Vůdce cechu:
Po kliknutí na meč se zobrazí síň slávy. V ní si můžete vybrat protivníka a také zde vidíte, na které cechy momentálně někdo útočí (oranžová barva), a na které tudíž nemůžete zaútočit vy. Po navštívení stránky cechu zvoleného protivníka zahájíte útok opětovným kliknutím na ikonu meče.
Ostatní členové cechu:
Datum a čas útoku najdete pod popisem svého cechu. Mezi vyhlášením války a samotným útokem je čekací doba 10 hodin. Po kliknutí na meč můžete táhnout do boje (a připojit se tak ke spřáteleným hrdinům ze svého cechu). Bitvy se můžete účastnit, pouze pokud jste kliknuli na meč.
Ikona štítu:
Pokud se na váš cech chystá zaútočit jiný cech, zobrazí se datum a čas útoku pod popisem cechu. V průběhu deseti hodin se mohou členové cechu kliknutím na štít rozhodnout, že se dobrovolně zúčastní obrany cechu. Obrany svého cechu se účastní všichni jeho členové, ovšem ti, kteří kliknuli na štít, bojují se 100 % své výdrže, zatímco členové, kteří na tuto ikonu nekliknuli, mají do nadcházející bitvy k dispozici pouze 50 % své výdrže.
Barevné odlišení členů cechu:
Cech neválčí:
průhledná šedá - pozvaný člen
tmavě žlutá - aktivní člen, momentálně offline
zlatá - aktivní člen, momentálně online
Cech válčí:
průhledná tmavě červená - pozvaný člen
tmavě červená - aktivní člen, momentálně offline a nepřipravený na válku
jasně červená - aktivní člen, momentálně online a nepřipravený na válku
tmavě žlutá - aktivní člen, momentálně offline a připravený na válku
zlatá - aktivní člen, momentálně online a připravený na válku
Obecné informace :
Jak útočící, tak I bránící se cech si mohou zobrazit datum a čas útoku. Máte dokonce I přehled o tom, kteří členové cechu jsou připraveni bojovat (podle barev, které se zobrazí po najetí myší).
Během příprav na válku (deset hodin) nemůže útočící cech vyhlásit válku jinému cechu a na bránící se cech nemůže útočit již nikdo další.
Na útočící cech nicméně mohou zaútočit jiné cechy a bránící se cech může vyhlásit válku jinému cechu. Ve zkratce: Každý cech smí v jednu chvíli pouze jednou útočit a pouze jednou se bránit.
Náklady na války cechů:
Válka není nikdy laciná. Každý útok stojí zlaťáky z pokladu cechu. Konkrétní náklady se odvíjejí od úrovně pevnosti bránícího se cechu.
Vůdce cechu si může konkrétní náklady ve hře prohlédnout po najetí kurzorem myši na ikonu meče zvoleného cechu.
Jakmile nadejde čas útoku (uplyne deset hodin), začne válka. V každém kole spolu bojují dva hrdinové (z každého cechu jeden). Pořadí bojovníků je odvozeno od jejich aktuální úrovně - čím vyšší úroveň, tím později přicházejí na řadu. Vítěz každého kola čelí dalšímu bojovníkovi z druhého cechu se zbytkem svých životů. Boj končí, jakmile některému z cechů dojdou bojovníci.
Zobrazení animace boje lze zrušit kliknutím na tlačítko "Přeskočit". Potom se vám zobrazí závěrečná obrazovka bitvy. Každý člen cechu si může bitvu zobrazit pouze jednou (kliknutím na tlačítko "Cech"), pokud nebyl na obrazovce cechu již při začátku bitvy. V takovém případě se animace bitvy spustí automaticky.
Vítězství ve válce cechů:
Útočící strana:
V případě vítězství získává útočník věhlas (v závislosti na rozdílu věhlasu obou cechů). Množství získaných zkušeností se odvíjí od věhlasu druhého cechu. Pokud útočící strana válku prohraje, ztrácí její cech část svého věhlasu.
Bránící se strana:
V případě odražení útoku získává cech věhlas (v závislosti na rozdílu věhlasu obou cechů). Pokud bránící se strana válku prohraje, ztrácí její cech část svého věhlasu.
Po válce cechů:
Po válce cechů musí cech 90 minut odpočívat. Až po uplynutí těchto 90 minut lze zaútočit na další cech.